the one that makes me believe.

soundtrack ; something corporate - konstantine.




dom säger jag har för lätt för att bli kär.
jag säger att jag är för tjock.
dom säger att jag är löjlig.
jag säger att jag får tycka vad jag vill.
dom säger att jag måste bry mig om mig själv.
jag säger så länge dom mår bra - så  mår jag bra.


crashed - oh yes it did, beacouse of me.



Egentligen borde jag må mycket bättre. egentligen är jag nog bara löjlig.
ja men det är jag, faktikst så ser ja mig inte som n¨n annan. jag är ego,
kolla. hör ni, ja kan va ego - men det är kankse inte på det bästa sättet ^
men ändå. jag tycker folk ska göra som jag vill, istället för att ja ska klara mig.
men så blir det inte ändån. för det blir inte bra för ja gör ingenting bra, för ja gör samma sak?
MEN JAG & DU ÄR INTE ASMMA SAK INTE I NÄRHETEN. äcklig - ja det är inte jag iaf.
& tur är väll det. eller ah, säger ni kankse. som sagt, jag säger att ja e tjock.
det måstejag oxå ta tag i jag kan inte se ut såhär- snart kommer ja säker få sånna dära hudsprickor oxå.
OCHNEJ TACk måste jag säga till det. fan. men ja tycker ju inte det är kul o träna, o mat är det bästa som finns.
inte konstigt att jag ser ut osm jag gör men vf.,  så länge någon är nöjd så är det väll bra.
& ibland vill folk ha mig. o då är det ju bara tacka & ta emot, eller va säger du. ja , ja så är det.
mamma flyttar oxå snart, det suger. eller det känns inget eftersom allt är som vanligt här hemma.
flörutom att mamma jobbar hela tidne eftersom hon är mittemellan två jobb. o ha rinte avslutat det ena, men börjat på det andra.
det kommer va jobbigt den dagen hon är borta, den dagen mamma inte ligger i sängen o lsäer tidningen när man går upp för o jobba.
när hon inte kommer o möter en vart man en varit. när hon inte kommer o pussar godnatt. eller frågar om har mycket rynkor.
eller om hon kan ha på sig dom här kläderna till jobbet, om hon ser gammal ut för o va 40, eller bara finnas där.
ja det blir jobbigt, hah. låter ju som hon ska dö. men tja , det känns så lite. hon finns ju inte alltid här.
& såklart bor ja kvar hos pappa då det ärhär jag har mitt rum. hos mamma måste vi barn dela på ett rum- eh nej tack.
men ah, det lär man ju göra enheldel ändån. men bara o se till att alla barnen inte är dära samtidigt. knaske dårå.

aja. det va lite lättning. inte allt. inte i närheten av vad som kanske behövs.

men imon ska jag till halmstad. & det är bra. det är massor av bra. då får ja träffa kim dricka vin & bara vara.
jag tycker om min vän. han tycker om mig, även om ja beter mig som ett svin. är sketfull. eller så. oftast iaf d;

aja godnatt. nu ska jag packa & sova..
vad ja skrivit nu vet ja knappt själv, det vart mest bara svammel som ville ut d:
jag tror inte jag orkar läsa igenom det heller. men men, en vacker dag kanske.





We don't have much room
 I said, does anybody need that room?
Because we all need a little more room
To live ...

My Konstantine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0