öl, solsken & härlighet.


Var på väg in i dushen innan, men vi hade inget varmvatten, så har fått vänta.
det suger när man har jobbat en hel dag, och har planer som måste skjutas på.
och planer med Kim kan inte bli något annat än bra! Öl, cigg & bästaste killen.
(: ska till udden så fort ja gjort mig iordning, för ett snack på udden,
jag är så glad att jag har han, nu när det är något jobbigare med andreas,
så behöver jag verkligen någon som är nära, o pratar med mig - på  riktigt (:
det är skönt, fast sen så är det ju folk som blir
'åh du kan ju inte umgås så mycket med en kille när du har det jobbigt med din pojkvän'
då är man glad, att kim har varit min vän sen 7an & vi träffas ofta så det inte blir några större ändringar.

& på torsdag kommer SOFIA ,  OH I LOVE IT.
då ska våra hjärnor vridas om o om igen & våra hjärtan ska tömmas.
jag har verkligen en hatkärlek till att hon bor i varberg, hon är inte alltid nära.
men åh va skönt det är när man får åka iväg & vara bara hennes. <3

Kommentarer
Postat av: sofia

du är finaste fina. och jag tycker det är bra att du har kim som du kan prata med. kan ju va skönt med en killes åsikter också, plus att han är vettig!
men IMORGON älskling, då är det du och jag!
har du tänkt på att även om vi träffats mer det sista, så är det minst lika kul när vi väl ses?
och jag vill bara iväg NU! (: i looooove you!

2008-05-14 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0