I don't care if Monday's blue.

- I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love"
om det vore så enkelt.


"As we come to the end of our school years, we find ourselves remembering the good times, and trying to forget the bad ties. And as we start to look ahead, we start to worry. We think "What am I going to do? Where am I going to be in ten years?" But I say to you, "Hey, look at me!" Please, don't worry so much. Because when you get right down to it, none of us have very long on this earth. Life is fleeting, like a shooting star in the sky. Whenever you see a shooting star light up the sky with its brilliance, think of me, and try to make each and every moment of our lives as spectacular as possible. I know I did. I made it, Mom. I'm a grown-up. "

jack

                          bästa film-linen ever typ.


jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, känns som att ja borde göra något.
eller det kanske är det ja inte ska göra, bara sitta. vänta ut det?!
jag behöver råd, jag behöver någon - någon som ja egnetligen inte behöver.
som bara sitter där o tar emot d; . ush - hemsk människa, jag ? nej då.
är jag kär? vad ska jag göra? kommer jag kunna göra något?
JAG VILL, VILL SÅ GÄRNA ATT ALLT BARA SKA VA BRA.
att man bara ska veta va man ska göra, lätt som en plätt.
att det bara ska va utrett på två röda, o sen så är det ur världen.
ja, ja men vilken värld skulle vi ha då?
mm,  en värld utan komplicationer är inte en värld i nässjö.
tur att vi är vana nu, tragic but true.
halmstad, ja hoppas ni är redo för intriger till hösten d; !! hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0